HUT 2.0

 

Můj původní návrh jsem po hodině ateliéru “lehce” předělela, protože jsem zjistila, že to nebylo úplně ono a asi jsem předtím úplně nepochopila zadání. Nejprve se mi do změny návrhu moc nechtělo a hlavně mě nic nenapadalo. Najednou mi pak ale vyskočil v hlavě nápad a ten jsem trochu poupravila a zkusila jak by fungoval a ten také teď můžete vidět. Model mi zabral dost času a hlavní ponaučení z této úlohy si nesu to:  že dvě ruce nejsou dost! Takže se přiznám, že v některých spojích je kapka lepidla jinak by se mi nepodařilo dat model dohromady. Nakonec jsem ale ráda, že jsem do toho dala více času a úsilí a mám návrh, se kterým jsem spokojená. 



Přístřešek je vysoký 4,2m; šíroký 3,3m a dlouhý 5,8m. Obytná plocha začíná 1m nad zemí.


Komentáře

Okomentovat

Oblíbené příspěvky